Coucou!

Hallo! Het is niet te geloven dat mijn laatste bericht van 18 december 2016 dateert. Het leven buiten de digitale wereld was enorm druk.

Het was moeilijk om een evenwicht te vinden tussen rust, ontspanning en agenda volgen. Via de harde weg leerde ik dat men rust en ontspanning ook in de agenda moest inplannen. Anders begint het de gezondheid te schaden en dat willen we zeker niet.
Door de medicatie kan ik gelukkig op mijn gemak de draden weer oppikken. Helaas kan men de wereld niet op de schouders dragen en soms moet men eens "neen" zeggen en prioriteiten stellen. Dit klinkt misschien makkelijk in de oren, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het soms toch niet over mijn hart krijg om effectief de theorie toe te passen.

Desondanks dat het fysiek even zwaar was, moet ik bekennen dat het de afgelopen maanden wel productief waren. Ik bevind mij op een plek waar ik wil staan en ik voel dat ik helemaal in mijn element ben.
Meer en meer bewoners uit mijn buurt zoeken me op voor vertalingen en ik leer een nieuwe taal bij. 
Er was ook een geheime project aan de gang. Voor het eerst ben ik als spreker gevraagd op een school. Voor groot publiek staan en spreken, in de hoop dat ik minstens één persoon in het publiek een positieve gedachte kan overbrengen, was iets dat ik al lang wilde doen.

Wie interesse heeft, kan me dus op donderdag 23 maart 2017 zien presentatie geven in de Orthotaal, in het Dominiek-Savio Instituut. Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...