n° 14 & 15: Kaarten laten leggen

Tien jaar geleden heb ik ooit eens kaarten laten leggen toen op kot nog in Leuven. Ik ben iemand die graag nieuwe dingen uitprobeer en kaarten laten leggen was iets dat ik nooit had laten doen toen.
Maar omdat mijn mama toen er niet bij kon zijn bij de legging, vond ik het een gemiste kans voor haar. Zij heeft veel vrijheid opgeofferd voor mij en daardoor kon zij de wereld niet ontdekken zoals ik dat doe.
Daarom wil ik haar graag samen met mij in de mate van het mogelijke de wereld ontdekken. Ik hoop met deze prikkelingen van geuren, kleuren en schauwspellen haar wat leven wat rijker kan maken.
Hier gaat het niet om geloven of niet geloven. Dat is iets persoonlijks en niet om aan anderen te oordelen. 
Op 20 november 2016 was het zover. Het was een leuke ervaring. De kaarten vertelden een mooi verhaal. Het was een mooi vertelling en het is een mooi manier van afsluiten. Hiermee bedoel ik dat geen behoefte meer is voor een volgende sessie kaartleggen. Missie geslaagd! Op naar de volgende!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...